Θέματα Internet
Θέματα που αντιμετωπίζετε στη σύνδεσή σας μέσω δικτύου Wifi
Αιτίες που δύναται να επηρεάζουν την εκτιμώμενη ταχύτητα της σύνδεσης του δικτύου ασύρματα (μέσω WIFI) εντός του χώρου του Συνδρομητή είναι οι εξής:
- -εξοπλισμός που εκπέμπει ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία είτε στο ίδιο το διαμέρισμα είτε πλησίον – κοντά σας
- -καθρέπτες που αντανακλούν το σήμα
- -μεταλλικές επιφάνειες
- -άλλες ηλεκτρικές συσκευές όπως ασύρματα σταθερά τηλέφωνα, διακόπτες dimmer, ασύρματα ηχοσυστήματα, καλωδιώσεις κλιματιστικού, συσκευες παρακολούθησης μωρών (baby monitors), φούρνοι μικροκυμάτων
- -τοποθέτηση του router στο έδαφος αντί σε έπιπλο με ύψος
- - η συσκευή μέτρησης του χρήστη βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το ρούτερ και έχει ενδιάμεσα τοίχους, πατώματα και ταβάνια
- -η ταχύτητα και η διαθεσιμότητα του συγκεκριμένου Server που χρησιμοποιείται
- -οι ρυθμίσεις του χρήστη είτε στο router είτε στον υπολογιστη
- -παράλληλες εφαρμογές που είναι εν λειτουργία στις συσκεύες
- -το λειτουργικό σύστημα και η ισχύς της κάρτας δικτύου της συσκευής που χρησιμοποιείται
- -ταυτόχρονη χρήση της ίδιας σύνδεσης από περισσότερους του ενός χρήστη κατά τη διάρκεια της
μέτρησης - -μέτρηση μέσω συσκευής επέκτασης ασύρματου δικτύου (extender, powerline)
Για τη βελτίωση της ποιότητας της σύνδεσης, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.
Για να αλλάξετε WiFi channel
1. Επιλέξτε WLAN
2. Επιλέξτε WLAN Advanced Configuration
3. Επιλέξτε Channel διαλέξτε ένα από τα 13 channels, κατάλληλο για εσάς.
4. Πατήστε Apply
Αυξήστε την ισχύ WiFi και την ακτίνα κάλυψης
1. Επιλέξτε WLAN
2. Επιλέξτε WiFi Coverage Managment Configuration
3. Εισάγετε στο Forced switching RSSI threshold: 100
4. Εισάγετε στο Conditioned switching RSSI threshold: 84
5. Πατήστε Apply
Πως μπορώ να ελέγξω την ταχύτητά μου;
Ο έλεγχος της ταχύτητας μπορεί να γίνει μέσω του προσωπικού λογαριασμού my.Inalan.gr ή στο test.inalan.net
Μπορώ να έχω ασύρματο δίκτυο;
Το ρούτερ που παρέχεται δωρεάν περιλαμβάνει και ασύρματο δίκτυο.
Πρέπει να γίνει ακύρωση της τωρινής μου σύνδεσης για να συνδεθώ στην inalan;
Το δίκτυό μας είναι ανεξάρτητο οπότε δεν επηρεάζεται από κανέναν άλλο πάροχο με εφικτές τις πολλαπλές συνδέσεις.
Ποιά είναι η διάρκεια του συμβολαίου;
Στο πακέτο των 100Mbps download/upload δεν υπάρχει δεσμευτικό συμβόλαιο. Αποχωρείτε όποτε επιθυμείτε, χωρίς καμία επιβάρυνση,αρκεί να μας ενημερώσετε εγκαίρως, πριν σας πιστωθεί ο επόμενος μήνας, τον οποίο θα πρέπει να εξοφλήσετε. Στο πακέτο των 200Mbps download/upload υπάρχει 18μηνη δέσμευση.
Υπάρχει έξτρα χρέωση για τον όγκο δεδομένων;
Δεν υπάρχει ογκοχρέωση στις υπηρεσίες μας.
Τι ταχύτητες υπάρχουν;
Οι διαθέσιμες ταχύτητες για τα οικιακά μας πακέτα είναι τα 100Mbps download/upload και 200Mbps download/upload.
Τι ταχύτητα θα έχω στο ασύρματο;
Εκ του νόμου έχουμε την υποχρέωση να προσφέρουμε εγγυημένες ενσύρματες ταχύτητες σύμφωνα με το άρθρο 8 της με αριθμό 956/17/13-7-2020 απόφασης της ΕΕΤΤ. Οι ασύρματες ταχύτητες επηρεάζονται από τρίτους παράγοντες που δεν μπορούν να ελεγχθούν από την Εταιρεία.
Θέματα Εγκατάστασης
Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις περιοχές που καλύπτει το δίκτυο inalan;
Ο χάρτης με όλο το καλυπτόμενο δίκτυό μας υπάρχει στην αρχική σελίδα του site.
Ποιά είναι η διαδικασία ενεργοποίησης της γραμμής;
Για να συνδεθείτε στο δίκτυό μας καλέστε στο 215 215 2255, αφήστε το αίτημά σας, και έπειτα θα σας καλέσει ο τεχνικός μας να σας ενημερώσει κατα ποσό είναι εφικτή η εγκατάσταση και πότε θα γίνει η πραγματοποίησή της.
Πόσο διαρκεί η εγκατάσταση;
Η εγκατάσταση γίνεται την ίδια κιόλας ημέρα απο την στιγμή που βρίσκεστε εντός δικτύου και υπάρχει κατανεμητής στην οικοδομή σας ή στην ακριβώς διπλάνη.Ειδάλλως το χρονοδιάγραμμα ποικίλει, ανάλογα τον Δήμο σας και τις αποστάσεις.
Πόσες μέρες θα χρειαστούν για να μεταφερθεί ο αριθμός μου στην Yuboto/Modulus/Inter Telecom;
Η μεταφορά γίνεται σε περίπου 2 - 3 εργάσιμες, για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Yuboto/Modulus/Inter Telecom
Θέματα Παροχής Υπηρεσιών
Ποιοί είναι οι κωδικοί μου, για το my inalan;
Οι κωδικοί για το my.inalan.gr αναγράφονται στο προτιμολόγιο που σας δίνει ο τεχνικός κατά την εγκατάσταση.Για όνομα χρήστη εισάγετε τον 10ψήφιο αριθμό συνδρομής σας και για κωδικό χρήστη τα 4 τελευταία ψηφία αυτού.
Μπορώ να προπληρώσω για παραπάνω από ένα μήνα;
Είναι εφικτό να προπληρώσετε όσους μήνες επιθυμείτε.
Η οπτική ίνα είναι οικολογικό υλικό;
Ναι και απολύτως ασφαλής για την υγεία.
Πού μπορώ να βρώ τον αριθμό συμβολαίου μου;
Ο αριθμός συμβολαίου αναγράφεται ως ''αριθμός πρωτοκόλλου'' πάνω δεξιά στο συμβόλαιο που έχετε υπογράψει κατά την διάρκεια της εγκατάστασης αλλά και στο προτιμολόγιο που λαμβάνετε από τον τεχνικό κατά την εγκατάσταση.
Έχω δικαίωμα επιλογής εξοπλισμού;
Όχι, ο εξοπλισμός παρέχεται από την εταιρεία και αφορά εξοπλισμό που είναι διαθέσιμος τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο σύνδεσης.
Ποια είναι η ρήτρα σε περίπτωση διακοπής δεσμευτικού συμβολαίου;
Η ρήτρα ορίζεται με βάση τους νέους κανονισμούς της ΕΕΤΤ, ώστε να μην πληρώνει ο καταναλωτής υπέρογκα ποσά, όπως τα προηγούμενα χρόνια, που υπολογίζονταν με την εξόφληση των υπολειπόμενων μηνών μέχρι το τέλος της σύμβασης.
Μπορώ να μεταφέρω τη σύνδεσή μου σε περίπτωση μετακόμισης;
Ναι,μόνο σε περίπτωση που η μεταφορά αφορά γεωγραφικό σημείο εντός του δικτύου καλυψής μας.
Μπορεί να γίνει αλλαγή στοιχείων;
Ναι,όμως θα υπολογιστεί ως νέα συνδρομή/ νέος πελάτης με αποτέλεσμα να χρεωθούν όλα τα κόστη εξ'αρχής.
Θέματα Πληρωμής
Πως μπορώ να δω τον λογαριασμό μου αλλά και την χρήση που έχω κάνει;
Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στον προσωπικό λογαριασμό my.Inalan.gr.
Πότε θα πρέπει να πληρώσω για τις υπηρεσίες inalan.net;
Η πληρωμή γίνεται μέσα σε 7 ημέρες απο την στιγμή που έγινε η εγκατάσταση και υπογράφτηκε το συμβόλαιο και μετά απο εκεί κάθε τέλος του μήνα για τις υπηρεσίες ίντερνετ του επόμενου.
Με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;
Η πληρωμή γίνεται ηλεκτρονικά με τον προσωπικό σας κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής ,καθώς και με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Αναλυτικά οι τρόποι πληρωμής εδώ
Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση του εξοπλισμού και πως την πληρώνω;
Το κόστος της εγκατάστασης ανέρχεται στα 35€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και η πληρωμή γίνεται στο τεχνικό μετά το τέλος της εγκατάστασης.
Υπάρχουν έξτρα χρεώσεις;
Στον πρώτο σας λογαριασμό θα υπάρχει και η εγγύηση του εξοπλισμού που σας παρέχεται, στα 28€. Αυτό το ποσό θα σας επιστραφεί εάν αποχωρήσετε εντός έτους και μας επιστρέψετε τον εξοπλισμό ή θα σας πιστωθεί αυτόματα σαν 13ος μήνας ίντερνετ.
Υπάρχει η δυνατότητα πάγιας εντολής;
Όχι, όμως βρισκόμαστε σε στάδιο υλοποίησης της διαδικασίας.
Τεχνικά Προβλήματα
Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης στο 215 215 2255.